Drengene fra Al Quds Skole spillede sig flot videre i Skolefodboldturneringen på en solrig sensommerdag på Svanemølleanlægget.

Al Quds Skole 2-3 Randersgade Skole

I første kamp kæmpede Al Quds-drengene bravt mod hjemmebaneholdet fra Randersgade, der spillede flot, hurtig og direkte fodbold. To fine scoringer fra Yousuf(9A) og Nourredine(8A) var desværre ikke nok.

Al Quds Skole 7-1 Lundehusskolen

Rundens anden kamp startede meget lige, og det var længe uafgjort, indtil Lundehusskolen kom foran 1-0. Der blev kæmpet godt fra begge hold. Den helt store forskel kom dog, da Ali(9B) pludselig gik målamok. Med hurtige ben og skarpe driblinger gjorde han Lundehusskolen forsvar rundtosset og scorede 4 mål på stribe, og herefter tog Yousuf(9A) over og scorede 3. En flot storsejr, der blev grundlagt af et solidt og sikkert centerforsvar med anfører Fawzi(9B) og Adam(9B).

Al Quds Skole 6-1 Verdens Børn Grundskole

Som i anden kamp startede tredje kamp meget lige, og der stod længe 0-0, indtil Al Quds fik et straffespark, som Yousuf(9A) scorede på. Ali(9A) scorede to mål, og Yousuf(9A) scorede to mål yderligere – det ene på en særdeles flot dribletur. Det sjette mål scorede Malek(9A) på en flot assist fra Ali(9B). Verdens Børn scorede i øvrigt et meget flot langskudsmål. Der var flot spil fra mange fra 7. årgang, og Josef(7B) og Ahmed(7A) tænker nok stadig på deres store afbrændere.

Der skal lyde en stor tak til alle spillerne på listen herunder, der alle bidrog på banen til den spille- og resultatmæssige succes.

9A Yousuf
9A Malek